شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۵۵:۱۴

استاندار هرمزگان:
زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل دریایی هرمزگان

باشگاه خبری فراساحل: نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به روی آوردن دولت به سمت تقویت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اظهار داشت: باید شرایط را برای ورود بیشتر و عمومی‌‌تر بخش خصوصی به حمل و نقل دریایی فراهم کنیم. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از  روابط عمومی استانداری هرمزگان، جاسم جادری در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل و روز راهدار در هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش‌های فعالان حوزه حمل و نقل هرمزگان اظهار داشت: 26 آذرماه به دلیل لبیک‌گویی متصدیان بخش حمل و نقل به پیام امام خمینی(ره) روزی فراموش نشدنی در تاریخ معاصر ایران است. وی بیان‌داشت: حمل و نقل جاده‌‌ای وظیفه‌ ای بسیار خطیر و خداپسندانه‌ است که امروز به برکت احداث جاده‌ها و نگهداری خوب از آنها امنیت مسافران تامین می‌شود.

استاندار هرمزگان راهداران را سربازان جاده‌ها دانست که در شرایط سخت برای ایمنی جاده‌ها تلاش و کوشش می‌کنند و افزود: راهداری و ساماندهی حمل و نقل امری خطیر و پیچیده و گسترده است و اگر جاده‌‌ها ایمن نباشند و راهداری به وظیفه‌اش عمل نکند تلفاتی جبران ناپذیر گربیان‌گیر مردم می‌شود. جادری خاطرنشان کرد: در پی تلاش‌ها و دستاوردهای راهداران شاهد کاهش حوادث در جاده‌ها هستیم. وی با بیان اینکه هرمزگان با گستردگی سرزمینی و مواصلاتی رو‌به‌رو است، تصریح کرد: اگر در چنین جغرافیایی به قوانین و مقررات و دستورالعمل‌ها عمل نکنیم مطمئنا با جان انسان‌ها بازی کرده‌ایم. نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به روی آوردن دولت به سمت تقویت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اظهار داشت: بخش خصوصی در حمل و نقل زمینی به خوبی وارد شده و این در حالی است که باید شرایط را برای ورود بیشتر و عمومی‌‌تر بخش خصوصی به حمل و نقل دریایی را نیز فراهم آوریم.

جادری گفت: اگر خواهان تجارت موفق و رو به جلو هستیم باید زیرساخت‌های حمل و نقل را تقویت کنیم و حمل و نقل به دلیل متاثر بودن از فناوری روز و مدیریت نوین، امروزه به عنوان یک محصول مهم به شمار می‌رود که می‌‌تواند بر روی توسعه جامعه و رونق تجارت تاثیر بگذارد. وی اضافه‌کرد: برای توسعه حوزه حمل و نقل خواهان تغییر نگرش‌ها در سیستم‌های حمل و نقلی هستیم. استاندار هرمزگان با بیان اینکه سهم حمل و نقل هوایی در همه کشورها نسبت به سایر حوزه‌های حمل و نقلی بسیار کم است، افزود: امروز بار اصلی تجارت و توسعه بر دوش رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل زمینی است و امیدواریم دست‌اندرکاران حوزه حمل و نقل همانند گذشته در خدمت به نظام موفق و سربلند عمل کنند.



  کد خبر : 2996
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :